måndag 19 januari 2009






















återigen kom jag just in från en högt uppskattad långpromenad med hundarna i den mörka trollskogen!

och idag har jag varit i stan med min kära kusin, och vi slösade en del pengar som jag tror att varken jag eller hon har. köpte guldiga (guldfärgade, mest troligt så mycket fejk som dom kan bli) ringar till alla hål i öronen, och en guldfärgad strassklocka, och en del kläder, mmmmmmmmmmmmmm älskar kläder, älskar dock inte ångesten efter man köpt dom. gick tror jag kring 2000 idag, pengar som jag verkligen borde ha sparat osv... men jag får ju en till lön så, förhoppningsvis så hittar jag på nåt bra aätt att tjäna pengar på ! men nu kommer jag iaf att se rik ut, med rika klockor och smycken ! så..

och så är jag ganska läcker som captain jack sparrow, eller hur!

fick äckligt jävla ont i magen. fy fan det var längesen!





det finns svarta får i alla hjordar

2 kommentarer: