onsdag 28 januari 2009


fyra fucking dagar med feber. och igår var den värsta av dom alla. febertermometern visade på 39 grader, så jag knaprade 2 alvedon till och la mig för att sova. det blev varmare och varmare, frossan la till och med av. till slut höll jag på att koka bort, tog av mig alla tjockkläder och 3dubbla täcken som jag hade, tog till och med bort örhängena från öronen (fråga mig inte). konstigt tänkte jag och kollade feber en gång till, 39,5 :O efter alvedonen. ringde mamma och gnällde ( var faktiskt rädd att jag skulle dö eller nåt av brännskador ) då kom hon med fetaste lasset glass som jag ställde i ansiktet till att börja med. det måste ha varit det skönaste jag gjort på väldigt länge. tillslut var febern uppe i 40 så jag gick och ställde mig i dörren för att inte bli skållad. iaf, under natten bytte jag tröja 5 gånger, för dom blev verkligen dyngsura. skulle ha behövt byta täcke och lakan också men sugen att göra det mitt i allt? äckligt värre. idag mår jag bättre iaf, förutom att jag tror att jag har lunginflamation och öroninflamation. och att zid verkligen tycker att han behöver göra av med sin energi .. vad ska jag göra med han, lära han nåt vettigt kanske . nån som har nåt förslag, vad som helst (utom tex sticka en tröja, eller skriva en bok)? så tar vi det som en utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar