onsdag 14 januari 2009


Just nu håller jag på att kissa på mig, datorn liksom sög fast i mig när jag försökte slinka förbi. Det var uppiggande igår att få träffa alla hundar osv, och essi som är så duktig som ett litet yrväder som sprätter omkring. och camilla har också blivit jätteduktig.

Och på morgon vaknade jag återigen som så många andra dagar av två livliga varulvar slafsandes i mitt ansikte. Ofta är det bästa starten på dagen, bortsett från att vissa dagar så vaknar jag faktiskt på fel sida men då, konstigt nog (?), så brukar hundarna hålla sig på sin kant. Jag är så tacksam för mina fina hundar!
Jag vet inte varför, jag vill inte att han ska ändra namn heller för jag gillar verkligen namnet zid, aldrig att jag skulle hitta ett bättre namn, särskilt på honom, så enkelt och klockrent, för att inte tala om rent.
Men igår tänkte jag att det skulle vara kul om han hette spike .. jag måste ha haft för lite att göra.

Snackade med emilie igår, hoppas hoppas jag kan kika förbi lite tidigare även.. å förresten blev jag faktiskt sugen att se green street huligans igen :)
Och malin vi hinner nog inte gå idag, vilket du säkert redan har förstått, men det finns ju fler dagar! jag har förresten aldrig sett en baby så lik sin mor :) alva på bilden
och till ida, jag å vinet väntar på dig ! :D


tack gleb för låten jag kan verkligen inte sluta lyssna på den <3








Ett enda ögonblick, just när trasten drar upp den ur jorden, märker masken hur vacker världen är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar