söndag 18 januari 2009


Kom just in från en högt uppskattad långpromenad med hundarna i den mörka trollskogen! tack för detta fina väder och naturen som skänker en ro.

anmälde mig till donationsregistret tidigare idag, känns liksom bra på nåt sätt att veta att liv kan räddas och/eller förbättras när jag dör, jag vill ändå bli kremerad så då skulle det inte vara annat än idiotiskt att inte donera.
anmälde mig även som blodgivare, faktiskt känns det lite nervigare, jag avskyr nålar. och blod. men då tänkte jag igenom alla piercingar jag genomlevt, och att folk faktiskt kan komma att behöva mitt blod. och då är det väl bara att hoppas på att mitt blod är fullt friskt!

sov lite väl länge idag, 14.30 slog jag upp ögonen. attans. men jag ser det positivt ändå, antagligen behövde jag min skönhetssömn, och så har jag faktiskt rätt trevligt när jag är vaken nattetid :)
var på bio med linda igår, vi såg the curious case of benjamin button! flummig film, men jag tycker den är klart sevärd!

och du som kidnappar min hjärna, jag skulle gärna vilja ha tillbaka den för jag har faktiskt annat att tänka på också!






Djuren känner, liksom människorna, glädje, smärta, lycka och olycka. De träffas av samma sinnesintryck. Charles Darwin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar