fredag 16 januari 2009

3dagar i skogen


















Det var välbehövligt kan jag tala om... nu är jag slapparkungen, + att jag lärt mig att rulla eftersom jag inte kan gå längre efter all mat.


ååååh nu ska jag gå och hämta ut mitt paket med alla 100 böcker som jag beställt! inte tråkigt! och så har jag lånat en bok av min kära kusin (spelet) som jag ska börja läsa direkt efter jag är klar med den jag läser nu, vilket nog blir om ... typ en timme. å förresten läste jag tre bröder, boken om rinkebymordet, shit säger jag bara, jag kanske kunde vara lite mer källkritisk men man får en inblick i hur svenska rättssystemet kan fungera och det gjorde mig aningen frustrerad och arg.

kanhända, vilket jag även tror, att jag uppdaterar väldigt snart, eller iaf före imorgon. då kan jag om jag orkar lägga upp lite bilder från imorse, oh va mysigt vi hade i skogen jag och hundarna i den 25-gradiga kylan! =)
och jag längtar mest till slutet på denna månad, då ska jag få väldigt mycket emilie-tid!




Människan är ett djur med verktyg - utan verktyg är hon ingenting, med verktyg är hon allt. Thomas Carlyle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar