måndag 26 januari 2009

ta mitt liv


jag är sjuk som en halvrutten gås med amputerat huvud.
såg just en film, barnhemmet, om spökbarn. efteråt sa jag till pappa att jag nog också är ett spöke, och att jag tror att jag blev halshuggen för så ont har jag i skallen. och en massa feber och förkyld och hosta. tack för den, papi som har gått och hostat hela veckan. det har faktiskt varit synd om han också måste jag erkänna... fast det är ju så klart alltid värst för en själv!

tänkte åka till sthlm imorn men får se hur de går med dom planerna.
jag har en teori, att om jag inte knaprar några alvedon så får kroppen arbeta ned febern själv och jag blir frisk fortare, i stället för att skjuta på den så jag är sjuk några dagar till. men det gör förbannat ont som sagt, utan huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar