onsdag 21 januari 2009

ensam med varulvarna




















































































































































morsan åkte till örebro idag, ska hämta två hundvalpar. nu tänker ni säkert många hemska tankar, men det är faktiskt hennes kompis som ska ha den ena. den andra ska dom lämna av i umeå. och jenny är i skolan, och pappsen gissar jag befinner sig på jobbet. så kvar blev jag och hundarna. och dom är som katten kring het gröt, som tassar och smyger runt mina fötter.. så, för att sammanfatta, jag är ensam med en flock vilda hundar som bara väntar på att äta upp mig om jag inte släpper ut dom i skogen snart! och jag var inte särskilt taggad på att fara ut med dom själv, tänk vilket jävla liv det skulle bli, och lazy verkar halverst död där hon ligger, ska jag lämna henne själv? och kan jag he på arissa antiskallhalsbandet i pudersnön? jag tror inte det. överväger faktiskt att sätta mig ner och sy på mina hundtäcken ett tag, och vänta på att nån fler ska komma hem så jag kan "övertala" nån fler att följa mig ut i skogen. tacka vet jag att bara ha två hundar!

Rotade lite i gamla arkiv i datorn och det är faktiskt rätt mycket jag kom till insikt med. till exempel att zelda en gång i tiden var kapten på ett stort fartyg, att zid visst är lite fåfäng när det gäller solbrännan. att det bara finns en enda bild av ixi som trots allt är 9 månader gammal! att zelda kan äta upp essi i ett nafs, att lazy genom åren har haft väldigt många underliga utstyrslar, att arissa iaf inte skäller på korten. att zelda har varit hyena, och en gång i tiden faktiskt lika smal som zid! och att det verkar finnas små hundar som frivilligt lägger sig i en väska och agerar accessoar.

och det verkar bli bio igen ikväll för min del :) med ida. jag gillar bio, mysigt på nåt sätt!











Man kan inte bete sig som en skunk utan att någon känner stanken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar