söndag 8 februari 2009

upprepning


så mycket händer just nu, ska jag skriva samma sak igen .. ? mm idag var jag ute och gick i snöovädret, förvånad? var ute som oftast i två timmar, tänkte gå till kyrkan kl 12 men gudstjänsten var tydligen igår i församlingshemmet. ska ut och plugga bilen nu för sen ska jag å simma med malin och strax borde broder med fru och son dyka upp!

ge mig nån uppgift i livet annars kommer jag att hjälpa zid att tugga sönder skor!
alla mina stallgrejer som har legat ute sen slutet på december har snöat över kraftigt (ungefär som bilarna i förra inlägget) så jag vet inte om dom kommer att hålla bättre (som maten i frysboxen) eller om dom kommer att mögla eller nåt. kanske bli offer för nån skurk? hur som helst så borde jag flytta dom inomhus men det är inget som jag känner nåt jippie över just nu så dom lär få ligga nån dag till iaf.


Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

1 kommentar: