fredag 13 februari 2009

Freeze


Zid å Ixi



Så här dimmigt var det när vi gick på havet


Zelda, för den som inte visste :) <3


z o z


och så här kallt är det just nu!! frost-zid



Var just å kollade på syrrans nya hund, den var sååå fin, hade lika ögon som zelda <3 style="font-weight: bold;">apa. på riktigt. från början gillade han inte riktigt att jag kallade han för apa men nu gissar jag att han börjar vara rätt van för han bryr sig inte så mycket längre. splaff så har man en tass i ansiktet. hoppsan så har han skrivit en uppsats på tangentbordet. och vips så har han klättrat över ett högt staket. och faktiskt även sprungit iväg i skogen idag. och jagat rådjur. men som sagt, så får man försöka se det positiva även i negativa saker. han fick ju faktiskt rätt ordentlig motion för jag gissar att han hunnit springa iaf 2km i djupsnön och han hade nåt av en astmaattack när han kom tillbaka. fast jag kan ju inte påstå att han vart lugn efter det heller. och zelda som blev så orolig och bara gnällde och gnällde, hon gillar inte när han springer iväg utom synhåll.

och jag måste säga att det är grymt kul att jobba, men jag är lite nervös för ikväll och imorn för det ska komma skitmycket folk och jag kan inte hålla reda på vem som beställt vad när det börjar vara mycket folk och alla valt olika mat. och visst jag kan ju skriva upp bordsnumret men då ska jag räkna bord och springa efter och kolla var dom sätter sig ? det är mest troligt även kö så att jag inte kan springa iväg. men kul iaf när jag får springa som en idiot! =)
(zid hoppade just upp i mitt knä och slafsade mig i ansiktet för att därefter skalla mig, tack för den)
jag stod och hjälpte kocken med mat och kom fram till hur fint det är med sallad! och hur glad jag blir av sallad! och hur gott det är!

både tangentbordet och datamusen har pisslite batteri, och hurtig som jag är orkar jag inte gå och hämta nya ...
tänkte ta en till prommis med vovvarna men då kom jag på att det var längesen jag läste en bok.. (typ 1 vecka sen) :P så jag överväger att krypa ner i soffan med bok tills jag börjar jobba igen .

och jag skulle gärna vilja dejta emilie typ imorn på förmiddan om hon inte har annat för sig!
wihoo det är fredag den trettonde förresten, undrar om jag träffar freddy krueger på väg hem från jobbet?



Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar

1 kommentar:

  1. Du måste läsa Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer underbar bok!Jag har inte hunnit läsa resten som finns i serien men det där är första boken iaf:)
    DEt kommer gå bra på jobbet det är väll bara att ropa ut maten du bär på,så gjorde vi på Wok&roll:P

    SvaraRadera