torsdag 5 februari 2009
















jag hittade många fina djur i stockholm






särskilt vargen, den som jag skrev att jag ville ha








idag har jag skottat snö hela dagen lång, vart ute i skogen i hemmistjärn och gått med kuse och vega, och zelda och zid såklart! och så har vi varit till öjebyn och tränat agility och zelda och zid var jätteduktiga,zidvarrrgymfaktisktmedtankepå atthan itehartänatjustnåt. jag vet inte vad somhändermendatornverkarlaggafettmycket ochjafffffff vetintevafan händer medtangentbordet? fan fucked up jobbigt alltså! ne nu ska jag sola framför tvn, kanske se en film eller nåt. nu verkar det funka igen, .. jag hoppas att journalisten dont mind att mina inlägg ser ut som dom gör, lr? :P



anledningen till att så många kvinnor fejkar orgasm är att så många män fejkar förspelet

1 kommentar:

  1. Om jag köper en varg till dig när du fyller år så vill jag ha en apa när jag fyller år av dig, och helst en chimpans apa :)
    Så kan vi byta paket vid 12slaget.. de vore rättvist :)

    SvaraRadera