fredag 6 februari 2009

kom just in från skogen, jag överdriver inte när jag säger att det var snö upp till midjan., och jag ångrade mig som fan att jag lämnade kameran hemma, för det enda som syntes av hundarna var öron och svans i bästa fall, annars var dom gömda under snön! jävligt soft faktiskt två timmar var vi ute och sjutton minus kändes som sju! zid frös aningens om småtassarna men han överlever alltid, som en katt!..
är det bara jag å zelda som blir helt till oss av snön? jag tror vi flyttar ut i en igloo, imorn kanske .

undra hur jag ska hinna få tag i en chimpans till johanna innan 14maj...

1 kommentar:

  1. jo men du ligger på bloggar jag läser och du är den enda som ligger på min "personer som följer den här bloggen". Jag ser då dina nya inlägg du skriver på min sida =)

    SvaraRadera