onsdag 18 februari 2009

skabbig andedräkt



syrrans hund (och hennes sambo)



åt nån sorts vitkål och morotssallad till frukost. nu luktar jag apa ur munnen och den går inte att borsta bort heller. jag får väl leva med den några timmar till gissar jag.
och det är fortfarande kallt och pappa har ej bytt tändstift så jag tror inte jag kan köra nånstans idag.inte ens på björkis och köpa sockar åt hundarna så dom kan gå ute, dom fick ju som sagt den fruktansvärt långa promenaden igår, och idag måste jag egentligen gå för jag jobbar länge ikväll. och b fyller 18 så de kommer nog nån på fika, och om bror med familj kommer å syrran med "familj" så blir det 9 hundar och då har väl ingen koll på lillzidde som kommer att tugga på ALLAS skor .. hoho jag tror jag får sy nå sockar åt dom nu på en gång så jag inte måste bli ersättningsskyldig för 15 par skor. crap. håller på lära zid hoppa upp i famnen så jag ska fånga han i luften. vi började igår en snabbis några minuter. han lär sig fort rackarn. och zeldastackarn stack sig just på en järnkant som av nån konstig anledning pekade rakt ut från ingenstans. och hennes vårta under ögat blir större å större . eller gentligen är de typ en blodblåsa tror jag. fast jag vet inte säkert, men vad ska man göra.

jag håller på att kissa på mig.
igår kliade jag lite på arissa, och den stackars hunden består ju av tovor så.... jag hade tänkt ge mig på henne med maskin och jag vet det är inte snällt i denna kyla och jag vet mamma du kommer att bli sur men om ingen annan gör det så måste jag göra det , och jag måste göra det på mitt sätt! så jag ber om ursäkt i förväg och hoppas att jag kommer att bli förlåten nån dag.

hasta la vista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar