tisdag 17 februari 2009

simmade med malin igår och jag fattar inte hur jag kan ha så fruktansvärt dålig kondis. till slut fick hon simma ett varv utan mig jag pallade inte höll på att drunkna trodde jag. och sen fick man så mycket bättre självförtroende när dom slimmade simmarna hade träning två meter ifrån. då kände man sig som en snigel i ett ökenrace!


stavas det alkolist eller alkoholist? alkoholist va?

och ingen prommis blev det för hundarna imorse dom fryser ju tårna av sig stackarna. så, efter att ha messat annika och gnällt om att zid kommer att demolera allt i sin väg fick jag tips om uppletande i hela huset. nu vet jag inte om hon menar på människa eller godis typ men eftersom jag är ensam så fick det bli godis (nu skäms jag jättemycket över att säga det men det är faktiskt första gången jag kör ett sök med zid ) men efter typ 20 sek när han inspekterat zelda som arbetar så fattade han vinken och han var jäkligt noggrann! YES han ska slipas han kommer att bli grym! riktigt grym, så nu vet alla det nu får vi inte misslyckas. tänkte prova när jag kommer hem från jobbet när det förhoppningsvis är nån annan hemma också, att gömma mig själv så dom får leta åt mig. fan va kul, till slut kommer jag att ligga längst upp på förvaringshyllorna i källaren hoho och dom som inte ens vågar gå ner i källarn!

blev introducerad för omklädningsrummet på jobbet igår, in i ett "hål" bakom köket finns en liten handikapphiss som åker ner ungefär 3 km under jorden. väl där nere är det betongkällare utan utgång. mörkt är det också. och många mörka rum. och ingen mobiltäckning. då tänkte jag, tänk om man ha besök där nere av nån, typ nån som smugit sig ner när ingen sett? ingen skulle se och ingen skulle höra och man skulle kunna bli ett källarbarn. och så tänkte jag även, tänk om dom glömmer bort en när man är och byter om efter jobbet.! och så fatsnar hissen och så går det inte att ringa. cellskräck! (om man försöker öppna dörren utan att hissen hunnit stanna helt då fastnar den) blä.

hoppas vi far å tränar med hundarna ikväll det vore kul.





"En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten."





Lyssnar btw på en grym låt, blir extas wiiiie!

1 kommentar:

  1. Jag skulle aldrig fara ner i den källaren och byta om,, det är då alldeles säkert, Huvva så hemskt.

    SvaraRadera