måndag 9 februari 2009

jobb ikväll










Igår var jag å malin och simmade på edda, jävligt skönt var det måste jag säga. och trevligt för den delen!

Och nu på morgon... jag vet, var ute men denna dag ej i snöstorm. det var SOL !! kom hem, drack te och åkte på anställningsintervju. kom hem igen för en timma sen och börjar jobba ikväll kl 18 :D hoho snabba ryck!

så jag vet inte.. är inte nervös. så nu väntar vinprovning bl a. och blanda drinkar ska jag även lära mig. och balansera många tallrikar! och hitta skor måste jag göra.
jag tänkte uppdatera när jag kommer hem ikväll hur det har gått osv för nån som är intresserad.



just ja förresten, precis när jag skulle fara å snacka med dom började zelda krampa igen stackaren. jag fick lov att förbarma mig över lillan så jag kom prick på minuten i tid. hamnade bakom traktorer och lastbilar på e4 och för er som mest troligt vet så är e4 i princip enfilig för tillfället. när jag väl kom till stan var det RÖTT RÖTT RÖTT! panik? lite faktiskt.


shit va lång tid datorn tog på sig att ladda videon ? skumt, snigelfart..




ah klart. äntligen!




Med lögner kan du kanske ta dig framåt i livet, men du kan aldrig vända tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar