tisdag 10 februari 2009

aotch!

den här tavlan med jesus och vi säger att det är jungfru maria hittade jag hos farmor, mycket fin faktiskt!

jo det gick bra å jobba igår, idag som smort. ska tillbaka nu på en kvart å jobba vidare.
och jag har kukont i magen, stackars mig.

försökte sparka kgmarken i morse men sparkföret fullkomligt sög! det gick nog fortare bakåt än framåt, och till och med zid gick segt så nå mycke draghjälp fick man inte heller. nu på min 4 timmars lunch har jag bakat mycket dajmkakor både till tykos dop och till paps och bs födelsedagar,

oj jag har helt glömt bort en present som jag måste fixa klart... får inte hjälpas, löser det ikväll då.
och en av mina sötnosar kommer på onsdag, wihoo! när jag tänker efter har jag ganska många sötnosar, två av dom är svarta. gissa vem ?

förresten tack för alla grymma tips jag fick som jag ska lära zid (=0) (med dom där tecknen menades lika med noll) så om nån sitter med nåt lysande i bakfickan så dela gärna med dig!

Din största fiende är du själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar