torsdag 7 januari 2010

resväska, sjöstjärna och bajs


gårdagen spenderades med att packa upp en av mina väskor jag hade till argentina (!)

ge hundarna lite motion, och besöka mirjams kalas för hembakad pizza och rödvin, hänga upp en karta på min vägg, och en sjöstjärna på ett träd i mitt sovrum och läsa lite i boken som jag lånat av mirjam. trodde att jag slarvat bort emilies lägenhetsnyckel men hittade den tillslut.


och nyss när vi var ute och gick så bajsade zid på en av hans sockar. om han inte alltid skulle envisas med att bajsa i brant nerförslutning så skulle detta inte ha hänt.

och jag är väldigt glad över att zelda har börjat bli så olydig. hur ofta händer det att man gläds åt en sån sak? det är första gången för mig iaf. hoppas hon fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar