söndag 17 januari 2010

krafs

nyss, då jag pratade med mirjam halkade jag in på en midsommarafton för några år sedan då ett satans rövhål (nämner inga namn, men han var 40-50 år) mobbade min zelda under en brännbollsturnering. och att jag körde runt med bilen i två timmar efteråt och letade efter han för att jag ville köra på han. men jag hittade han inte. och än idag så önskar jag att jag hade fått syn på arslet och kört över han. fast jag fick in en fin fullträff i glasögonen med karbinhaken på läderkopplet.

hur som helst, jag blev väldigt upprörd då jag mindes den kvällen. och jag är fortfarande hämndlysten.

den här helgen har jag varit ute och gått, och gått, och gått, och gått..... och gått. och pratat med emilie i telefon, och med mirjam, nyss. och så har jag sett green street hooligans. och sovit. och nu ska jag se green street hooligans igen. och idag har jag och vovvarna hälsat på mormor.

vilken skön helg. love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar