fredag 22 januari 2010

renspaning (och älg)


jag har sånt jävla skallebank för jag satt hundra timmar igår som en ostkrok och gjorde macramé, men kul var det och fint blev det. var på kupan och fyndade tråd, shiet vad det är gratis. nu frasar mina händer som en tavelkrita för jag diskade nyss, och det finns nog inget äckligare än att ha torra händer och att det låter som man klöser på svarta tavlan då man petar under naglarna för att få bort smutsen.

nu har jag en banankaka i ugnen, och så måste jag borsta tänderna och jag och mirjam ska se avatar, igen. wihooooooooo!

och jag har sett pirates of the caribbean 1 2 och 3 ungefär fem gånger var sen i förrgår, och jag är numera en pirat (en riktig)

ögat kliar så in i helvete och jag älskar att gå barfota. jag saknar mina loppor. tejpen på min mobil håller jättedåligt så batteriet lossnar hela tiden, och jag skulle bli glad om den gick sönder för gott för då skulle jag slippa ha telefon.

zelda, zid och jag var ute på renspaning idag. zid gjorde grovjobbet och sprang som en vilde ballong, zelda hittade en älg, och jag var backup ifall dom skulle behöva hjälp. slutligen kom zid och bar på en älgryggrad som var jättestor. då var han jätteduktig! fast jag ville inte pussas med han sen.

1 kommentar: