lördag 16 januari 2010

eva p, leffe och mamma











Det här är en väldigt gammal bild på eva p, leffe och mamma! mycket rolig enligt mig




men alltså, enda tiden på dygnet jag inte fryser är mitten på min promenad.
första halvtimmen fryser jag men sen går det över till att bli varmt, men sen efter två timmar då jag börjar bli hungrig så fryser jag igen, och fryser sista delen också. och då jag kommer in fryser jag ännu mer, typ hurvens. och då kan jag ta en dusch och bli tvärt varm för att sedan bli iskall efter tio min. eller så kan jag bylta på mig jättemycket kläder och hoppas på att bli varm. när jag ska sova så är sängen iskall då jag måste vädra på dagen för att det blir så hemsk och dålig luft annars. och på morgonen, tro det eller ej, så brukar det vara ganska varmt under täcket för då ligger zid och kramar mig. under natten brukar det dock hackas tänder. meeeeeen, eftersom man måste kliva upp ur sängen på morgonen så blir det åter kallt. summan av all blir, att ungefär fyra timmar per dygn är det inte kallt. å andra sidan gör det mig ingenting. det är hur som helst mysig med mycket kläder, och jag brukar alltid ha på mig för mycket kläder, till och med mitt i högsommar. nu kan jag ju ha det utan att få värmeslag liksom.



Min lillkusin sa just till mig att jag såg ut som edvard scissorhands och att det såg ut som att jag inte har sovit på hundra år.






KÄRLEK till dom finaste hundarna som finns!

2 kommentarer:

  1. Vad fin den nya designen blev :)
    kram
    ippe
    http://dieversity.blogg.se

    SvaraRadera
  2. sådär fryser jag med. irriterande! promenad till veckan?

    SvaraRadera