tisdag 19 januari 2010

hur

hur kommer det sig att den högra handen är stel av kyla (skräck) och den andra faktiskt ganska skönt varm.
hur kommer det sig att jag mest av allt vill vara ute, men jag sitter här inne . vid datorn.
hur kommer det sig att jag faktiskt egentligen tycker att det är kul att valla mina skidor, fast det har nu gått en månad utan att jag har vallat dom.
hur kommer det sig att tills igår var jag kär i joel kinnaman, men nu är jag även kär i Matias Padin Varela. och johnny depp, såklart.
nu till den viktigaste frågan av alla.
hur kommer dig sig att essi kan pipa dag och natt, utan att nånsin vara tyst?

4 kommentarer:

  1. Groda man kan inte sluta vara kär i Joel Kinnaman!! Det går bara inte!

    SvaraRadera
  2. oh nej, visst är jag fortfarande kär i han, men även i den andra

    SvaraRadera
  3. HAHA piper min hund? inte möjligt..
    om besöksräknaren- jag råkade fiffla dit den och får inte den till sidan igen:/ help me?

    SvaraRadera
  4. Like fine wine;

    http://justjared.buzznet.com/photo-gallery/2410258/johnny-depp-gq-magazine-february-2010-cover-01/

    Snabba Cash var nog den sämsta filmen jag såg '09...

    Tycke om din nya layout btw!

    SvaraRadera