tisdag 5 januari 2010

Grattis Zid

TVÅ LUGNA ÅR MED ZID


















































































































































































































































































































































































































































































































































Idag fyller skrutten två år. Kan man tänka sig. Jag trodde att han var en hundvalp fortfarande.
































































jag har spelat gitarr och gjort makrame så jag har alldeles för mycket blåsor i hela händerna.
































nu ska jag inte gnälla för jag har då inte tappat min pung.
































































mirjam har lånat ut en bok till mig som heter Ishmael, den verkar grymt bra, läste så mycket jag orkade fast det är på engelska så jag orkar inte så fasligt långt på en gång.
































































emilie åkte till stockholm idag och det känns tråkigt för jag hade ju tänkt att träffa henne mer gånger plus att jag ville åka ner i januari men då var ju zid så tjurig och bestämt ville åka till veterinären istället så pengarna räckte inte till allt.
































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar