torsdag 4 februari 2010

mer drömt

jag drömde att jag fick lite ont i magen en kväll och jag sa till min far att det är nog mensvärk (varför jag nu sa det till han). dagen efter sa jag till mor att det gjorde jätteont. jag låg i min säng. camilla jenny och mamma var där också. mamma sa -anna du föder barn, vänta ska jag hjälpa dig. och ungen pluppade ut. och det var en tjej, hon var jättesöt faktiskt. camilla döpte henne till felicia, fast jag ville absolut inte att hon skulle heta felicia.

sen kom jag ju på att det var jättekonstigt för jag hade inte ens varit gravid. och jag ville inte ens ha barn. och jag kunde ju inte he bort henne heller. och jag tänkte ju börja jobba och sen skulle jag fara till nya zeeland och valla får. och vem skulle motionera hundarna den dagen. galet vilken panik jag fick. och camilla tog bejbisen och gick iväg och lekte med henne. hon skrattade hela tiden, som tyko brukar göra då han låtsasskrattar. efter ungefär ett dygn kom jag på att bejbisen inte hade ätit sen jag födde den, och jag visste absolut inte hur jag skulle mata den. ännu mer panik. iaf, så började zid sprattla så att jag vaknade, och jag trodde fortfarande att det var sant då jag vaknade.
men det var så skönt att vakna. det har inte varit så skönt på flera månader att vakna som det var i morse.

3 kommentarer:

  1. HAHA tror du att du är gravid bara för att jag har en harry i magen? Du förväxlar oss

    SvaraRadera
  2. Kanske för att vi snackade om camillas bebbe?
    malins päron

    SvaraRadera
  3. Anna jag har inga pengar på min mobil det är därför jag inte svarar på dina sms. Så du behöver inte vara rädd för att jag har dött eller något sådant.

    SvaraRadera