måndag 22 februari 2010

emilie nu lånar jag din dator!

Stockholm pallar inte snö, helt enkelt!
Det tog ungefär fjorton timmar att åka från arlanda till emilie, i vanliga fall tar det väl en timme kanske.

Det är ljust ute men ingen sol. Enligt planeringen skulle jag har varit på mitt provjobb vid den här tiden, men det verkar som att jag har ändrat i planeringen. soft.

Oj jag har visst råkat se Green Street Hooligans.., igen. Jag vet inte varför det händer. Men det händer, ofta.

Jag längtar tills Camilla och Jesper får barn, och så kan väl Ante och Sofie skaffa några till, för jag ska lära dom allt jag kan. Och dom ska bli hundnördar och följa mig på tävlingar.

Vi var ju på inoff tävling igår, och hundarna var sjuuuuuukt duktiga. jag undrade bara hur mycket som helst och tills huvudet knakade, varför zid bara ville springa till Teres och inte springa banan med mig. till slut slog det mig, då jag höll i hunden och hon blåste startsignal med en visselpipa som låter ganska likt då jag visslar på hundarna. och det var ingen pipa med kula i utan med ett rent ljud. det började iaf rycka i hunden. så hädanefter blir det stenhård träning att inte springa till andra folk som visslar, iaf inte till domaren.

vi missar tydligen nästa träning på grans. för jag är inte hemma. och jag vill träna varje dag. längta lite till sommaren nu ???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar