måndag 8 februari 2010

fryst bajshög i sängen

jag vet inte riktigt. I need some money. med det menar jag inte att jag är fattig. jag är typ pank. (hemligt)
det har inte hänt på väldigt länge. men efter en hel dels ledighet (x antal månader) och softandes i sydamerika och väldigt hungriga hundar så träffade jag verkligheten idag i skogen.
jag föreslog för min mor att jag kunde beställa efter 200g kokain för det kan man ju tydligen tjäna två hundra tusen på. två onda ögon stirrade mig iväg från rummet.

hur som helst. när jag har betalat av mitt lån så ska jag leva mitt liv i tält och på skidor och inlines.

inatt när jag skulle sova hade zid lagt en fryst bajshög i min säng. I MIN SÄNG! (som han plockat in utifrån, han bajsar inte fryst). väl medveten om sitt misstag såg jag inte till honom alls, han sov gömd under jennys säng inatt (jag hade inte en chans att ge honom ett ont öga ens)

OCH till det bästa; på bolaget idag hittade jag CORONA cerveza. DÅLIGT?




men vad, OFTA man tar in bajs och dumpar det i sängen !??!+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar