onsdag 3 februari 2010

drömt

senaste nätterna har jag drömt sjukt mycket. jag drömde att jag rodde i en liten liten träbåt med captain jack sparrow och mirjam för vi hade tjuvat knark av några gamla kompisar. vi blev jagade med hästar men då hästarna inte orkade simma längre vände dom och det var tur för då började våran båt sjunka. vi skyndade oss i land och in i en möglig byggnad, där någon höll på att odla en varelse av nåt slag, nu var det bara ett ägg. alla blev rädda och sprang fort som fan. en tjej som hängde med oss började skrika, när vi tände lampan hade någon injicerat ägget i hennes ben.
jag har ridit på en beige bukefalos som tydligen var mirjams häst. den kunde jag rida utan sadel och träns och det var den snabbaste hästen jag någonsin ridit på.
inatt skulle jag och mirjam åka till thailand. jag gick på ica och köpte våra resor, vi skulle åka imorgon och vara borta i två veckor. jag fick inte ta med mig zelda på flyget för hon var vaken, men zid sov så han kunde följa. resan kostade 260 kr. när vi skulle åka kom mirjam på att hon skulle till österrike dagen innan vi kom hem och hon hade redan bokat sin resa, så jag hoppade på en gigantisk grön buss till stockholm och hämtade emilie och så åkte hon, jag och zid till thailand.
idag läste jag att brännmaneter i thailand kan döda 60 människor på tre minuter.

nu måste jag ut med hundarna osv osv så jag hinner inte skriva allt, fast jag orkar inte heller för den delen.

2 kommentarer: