tisdag 16 februari 2010

maranäsvältan och gitarrband




idag speedade vi på när vi var ute och gick, det som vanligtvis brukar ta 2h och 50 min tog idag endast 2h och 10 min. och jag har verkligen världens bästa hundar!
till lunch lagade jag quornfärssås vilken blev riktigt god. och proppmätt. inte nog med det, sen tryckte jag en HEL semla. det har nästan aldrig hänt (förutom i krångfors i söndags).
en stund senare lagade jenny middag. och så har jag sneakat hennes dumlekakor. och nu bakar hon potatisbakelser. tjockt ? jaaaaaa.....
nu färgar vi hennes hår. eller nyss, och strax.
mitt gitarrband är klart. oooh jag ska fota och lägga upp bilder.

så här ser det ut!














bilder från maranäsvältan förra helgen!















idag fick jag en present av mamma, en tröja som är huuuuuur fin som helst! den lär bli väl använd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar