onsdag 17 februari 2010

clik stick

prova en sån, sjukt bra grej att träna hundarna med! typ en lila grej (min iaf) med en utdragbar pinne som har en grön boll längst ut. och inbyggd klicker.

boff... boff.
.. boff ... boff... BOFF... boff.. BOff.. boFF. boff. boff.... VOFF !
Zelda, tyst!
boff. .. boff...
boff ... boff... BOFF... boff.. BOff.. boFF. boff. boff.... VOFF !
Zelda, tyst!
boff. .. boff...
boff ... boff... BOFF... boff.. BOff.. boFF. boff. boff.... VOFF !

aldrig att man får sista ordet i en ordfajt med Zelda.

camilla har dejtat mig idag och vi gjorde macramé (förvånad, nån?)
snart ser jag ut som en semla.
camilla har fått sin Harry-Påse (en påse med kläder från Harrys kusin Tyko, det gäller bara nu att Harry blir en pojk)
råpepp på spanskan nu, så jag skulle behöva en som pratar bara spanska och ingen engelska eller svenska, så man inte kan fuska.
nu ska jag se vad b bakar, hoppas att det är nåt som jag kan äta från.
sen ska nog vi pallra oss i säng, tussarna och jag. och jag längtar för det är så mysigt att kramas med hundarna då vi ska sova. stackars alla som inte har nån hund att kramas med. och verkligen stackars dom som har en hund att kramas med, men som tycker att dom är för håriga att kramas med. eller luktar för illa att kramas med. och stackars hundarna som har såna hussar och mattar.

den enda nackdelen med att ha hund är nog att det kan hända en och annan olycka, som att ens bordercollie lägger en fryst bajshög i sängen och springer därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar