fredag 19 mars 2010

piiiiiii

idag åkte blondie till grannen umeå för att stanna i 32 minuter och sen åka tillbaka. det var då fan så mycket skönare att åka 23 timmar komfortbuss i argentina än 4 timmar äckelbuss här.

imorse försov jag mig en timma så hundarna hann bara få vara ute i tjugo minuter, gissa vilken bra matte jag kände mig som. dom hade tur iaf för syrran tog med dom på en löprunda.

nu har pappsen formaterat om datorn och jag har ominstallerat alla program, och med lite urblåsning så går den som en blixt.

Lazy skäller 24/7 kan bero på att hon är döv. hon är ändå söt.

1 kommentar:

  1. Va tjusig du blev i håret :) Kul att du börjar jobba nu, då kanske jag väntar med mitt hårprojekt åsså blir det ditt problem mohahaha! Nä ok jag ska vara snäll. Om din nästa vistelse i Umeå (visst blev det en till tur?) blir längre måste du höra av dig kan vi kanske gå och fika eller nå.

    /coz

    SvaraRadera