torsdag 11 mars 2010

CHE BOLUDA

nostalgi mirjam! sitter just nu och tillverkar atrapa sueños med pinnar som jag och hundarna samlade i skogen igår. det var ju rätt kul att plumsa då snön räcker till bröstkorgen. imorse kom det pissregn och vi blir ju som ledsna då vi tänkte bygga en igloo fast vet inte riktigt om det kommer att gå. PISSregn. det är ofärgat, men ändå!
sitter och sniffar corona då jag redan druckit upp dom. lagat asgod och färgglad vegetarisk lasagne.
hjälper jenny med att skriva cv eftersom att jag är cvkungen, NO I like it att skriva personligt brev så tack att det inte är jag som måste. fast måste ju erkänna att mitt cv är grym.
zid är inget skellett längre så nu kan man klappa han utan att sticka hål på huden.
nu är det endast en och en halv vecka kvar till den efterlängtade helgen i slutet på mars och jag hoppas att annika kommer att ha med sig den lilla skrutten så man får nosa hundvalp.


un mensaje secreto para mirjam la tontula!
voy a abrochar todos de agretas y babosos. sos una pelotuda bombón bonete!
mira! bulto y bosta, .. jajaja
cuiqui por la cachucha . la concha de la loooooora. ortosano chabón . andate a cagarr.
un beso grande a vos, mi perrita bonita.

2 kommentarer:

  1. HAHA nää det är inte alla som har den turen ;)

    SvaraRadera
  2. che boluda! sos una maza!!! que risa leer tu mensaje. me imagino que estuviste leyendo el libro "che boludo" que te compraste en colonia suiza?? o, tuviste ayuda de alguien de argentina (como bejnamin o papegoja o nakenfis)?? jaja, de todos modos me hiciste reir mucho. te adoro! sos una maza! te mando un beso enorme!!!

    SvaraRadera