tisdag 16 mars 2010

doktor

idag var jag till doktorn i umeå som ställde tusen frågor. dom tyckte att jag var ett väldigt underligt fall.
mamma var snäll och skjutsade mig och stackaren fick sitta ute och vänta ganska länge.
Sen fick jag gå till en annan doktor som har tejpat halva min rygg och det kliar förbaskat.
Hon skickade mig vidare till ett annat ställe där dom tog blodprover och jag har fått en äcklig tvångstanke att jag måste titta medan dom sticker. med twinrix var det ok men nu skulle dom ju in i blodådern och allt. det var ju gulligt värre.

hur som helst ska jag tillbaka på fredag, och så ska jag tillbaka igen om en vecka. och jag är inte ens sjuk, jag är aldrig sjuk och kommer aldrig att bli det. sjukdomar är inte till för mig helt enkelt.

allt började i somras bara med att en läkare i skellefteå gav mig fotsvampsalva som jag skulle he på ögat. jippie. alltså ögonlocket.
om jag varit så dum att jag satt det i ögat så hade jag aldrig sagt det till nån.
nu hedde jag det på ögat bara för att bevisa att hon var knas.

jag var sååå arg då jag varit där. betala tre hundra kronor för att en doktor ska läsa i en bok att man har fotsvamp på ögat.
(det var ju absolut inte fotsvamp, den diagnosen kunde till och med jag ställa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar