torsdag 5 november 2009

tjoho, har just kampat mig hit, for att fa tag i en dator. varsta stormen dock. och nu blir det morkt sa jag undrar hur jag ska ta mig hem.

idag har vi lagat mat, typ sma pirager med asgoda fyllningar. sa jag ar matt som ett svin. det snoar ocksa for den delen.

sa, i chile promenerade vi i regnskog, otroligt vackert var det. verkligen, har alltid velat ga i regnskog.

pa sondag aker vi till kusten for att, forhoppningsvis, fa se pa valar, salar, pingviner, delfiner, spackhuggare osv.. hoppas hoppas !

for det sista sa ar jag alltid SAAAAAA trott i min skalle, for att koncentrera mig pa att forsta spanska. tur att mirjam pratar svenska med mig, oftast.

2 kommentarer:

  1. Haha, du har ju glömt alla prickarna :)

    SvaraRadera
  2. Hey babe! Synd på vädret, hade det varit en två veckors semester hade det varit surt men förhopnningsvis hinner du se lite solsken också! Ja fasen bara dyrga månaden till jul känns konstigt, året har verkligen gott fort.

    Nu måste du köra Feliz Navidad på julafton då ;)

    Kram

    SvaraRadera