måndag 30 november 2009

snorkel med sjoelefanter

NUUUUUU har jag dykt med sjolejonen! eller snorklat! det var saaaa haftigt och jag holl pa do forst for jag var sa radd for vattnet men sen insag jag att om jag sag under vattnet sa var det ingen fara. och jag klappade ett sjolejon som kom och nosade pa mig, sjukt otroligt! sen blev jag avslappt pa betydligt djupare vatten och da var jag inte lika kaxig langre. vi har aven varit ute pa en till batutflykt och kollat pa valar. igar gick vi en lang och harlig promenad i vildmarken.
idag stekt i solen, atit frukt och blivit avstulna sockar och en tval, och vattendunkar for att vara grannar sop och skrek hela natten och lanade vara vattendunkar och lanmade tillbaka dom tomma, och blev visst lite kinkiga da vi tyckte att dom levt om. sa da tjuvade dom ruttna sockar! tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar