måndag 23 november 2009

forhardnande fotter!

nu ar alla hander och fotter uppskurna pa fossiler och jag gillar det!
idag har varit en mulen dag sa vi har promenerat och letat hajtander. liksom igar. och nu ser vara fotter ut som simpor och grodfotter och sparvogon!

jag fick just en fraga av min bror om jag ar brun. och nar jag tittar och tanker efter sa ser jag att jag ar negerfargad. !

tooooooodaaaaayyyyyyyy , all my trouble seeeeeems so faaaar awaaay

because I have no trouble!

och jag ar som fisken i vattnet eller som sparven i luften eller eller odlorna i sanden!

nu ar scouterna gone. tack och lov. har blev det inte mycket viktigt skrivet!

1 kommentar:

  1. Fasen vad avundsjuk jag blir. Har varit verkligen uselt väder här! Har du sett nån levande haj? Mohaha, hoppas du tar kort på simpa fötterna, det var aldrig tidigare skådat måste jag säga :)

    /Linda

    SvaraRadera