söndag 15 november 2009

hetta

just nu befinner vi oss i puerto pyramides, vi har ca 30 grader varmt kan jag tippa, och det ar verkligen otroligt vackert har.

har kan vi bada i turkost hav med valar, salar och sjoelefanter. det finns aven pyttesma pingviner, typ som essi storlek.

idag har varit en stekardag pa stranden.
igar var vi busiga och gjorde en massa saker som man verkligen inte far gora . det var kul!
jag har glomt min kamerabatteriladdare! lucky me .. tur att mirjam har en kamera.

vi har fatt en massa nya kompisar i form av katter och hundar. en katt brukar ligga i varat fortalt da vi ar borta och han kommer fram nar vi anlander. och en hund har adopterat oss, vi har fatt veta att han heter paco. han stack in nasan i taltet imorse da jag oppnade, jag tror han maste ha sovit dar hela natten. och in pa toan och i duschen vill han. och vi har inte ens gett dom mat.

jag har hort rykten om att det ar sno hemma och det later skoooooont!

nu ska jag ga och sy lite i min ta! chau

1 kommentar:

  1. Aj då...har du blåsor på tån?? Har ni gått mycket eller hur färdas ni? Låter ju kanon att ni fått fint väder till slut iaf.
    Häftigt med alla djuren...tur att Mirjam har kameran med så det blir lite kort som vi får kika på sen. Snön är då föressten på väg bort igen men innan du kommer hem ska den väl ha återvänt =)
    Ha dé!!

    SvaraRadera