tisdag 1 september 2009

torkade blad

Torkar just nu blad från mina plantor på den otroligt gudomliga bladtorkaren som mirjam gjort till mig helt på egen hand!


(VARFÖR blir texten understruken? Ps. Jag är inte blåst, men det finns ingen knapp med understruken text heller)

Det finns även en knapp för kineser då कण मन जू टीप स्क्रिवा हेम्लिगा मेद्देलान्दें उतन अतत någon फत्तर , में देत måste जू då även innebära अतत मन हर एन किनेस्कोम्पिस सोम कण सीट språk! ??



Min chef ville inte ha mig till jobbet, han tror att jag har svininfluensan. :-) stackars folk.

Och som vanligt så måste jag pallra mig ut i skogen med hundarna (stackars mig då), tror förresten att jag håller mig friskare av det!
Nu ska jag ta blå faran med takbox och flyga till vårdcentralen och ta vaccin (nej dom har inte släppt det är och jag är tydligen absolut inte prioriterad), så, jag ska ta twinrix. nu loggar mirjam in på msn, ciao!!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar