måndag 28 september 2009

gulhöst och döda svanar

sitter och drar på sista minuterna före jobbet. jag orkar och vill verkligen inte gå och jobba idag. jag vill vara ute och andas höstluft, hela dagen.

och nu är det bara sex dagar kvar på jobbet, varav 4 av dessa är halvdagar. sen är jag ledig i tio dagar, sen åker jag ..

måste erkänna att det har gått i vågor, ena dagen känns det som att jag redan saknar hundarna, fast då är det nån som buffar mig i armen och påminner mig om att jag faktiskt fortfarande är hemma.
andra dagen känns det som att det är bra för zelda att få slippa zid ett tag, och istället vara med emilie och mysa och äta potatis.
och att det är bra för zid att vara utan zelda för jag tror han skulle växa väldigt mycket av att inte stödja sig på henne jämt.
sist men inte minst så längtar jag sjukt mycket och jag kan knappt bärga mig!'

jag var ute och gick i skogen då zid hittade en kasse med döda svanar. typ 4 st kanske. det låg fjädrar överallt :S






jag fick en otroligt trevlig överraskning i helgen som jag inte riktigt hade väntat mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar