söndag 19 april 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Johanna



1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
Fråga 1 - första meningen i första sms:et..
Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
5. Utmana ett par personer.

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
-Vi far och tränar om en timme
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
-Jo ju mer man får veta desto mindre hittar man ju att äta
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
-Vet inte om det va nå färgmedel eller liknande kanske
4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
-Ja det kan man verkligen undra, dom har typ fisk i fanta
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
-Ja fan det är vassle som grisarna får
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
-Kan inte du klippa klorna på mina hundar?
7. Vad vill du höra mest av allt?
-Nä e ledig
8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
-Våran släkt alltså, varför är jag inte förvånad
9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- Ja det är fan gulligare med etniska ungar


Jag utmanar Emilie, Siz, B, Sofie (om du läser min blogg) Linda

2 kommentarer: