onsdag 15 april 2009

jag e också en listtjuv!

Är du kär? ja
Är du en sportfåne? bara för mig själv
Är du likgiltig? beror på
Är du röksugen? nej
Är du rik? på vad?
Är du fattig? aldrig
Är du trött? nej
Är du shoppingsugen? mm
Är du töntig? ja
Är du ressugen? Ja
Är du skolsugen? typ ?
Är du irriterad? nej, friterad
Är du festivalsugen? Nej
Är du alkoholsugen? Nej
Är du saknad av nån? Jag hoppas det
Smeknamn? nej
Bästa åldern? har inte kommit dit än
Bästa tidningen?
Hur sminkar du dig? inget
Höstens accessoar? löv
När stal du senast något? igår
Hur många timmar sov du inatt? 11
Vilken film såg du senast? slumdog millionaire
Vilken internetsida besökte du senast? Youtube.com
Vad sa du senast till vem? "ta upp mammas hundar" till B
Vem fick du senast sms från och vad stod det?
Vad gjorde du i förrgår? gick
Vad har du gjort idag? gått i tre timmar i nice väder, och sen dess har jag frysit.
Vad ska du göra idag? jobba
Hur många msn-kontakter har du? 86
Vilket land besökte du senast? nya zeeland
Hur många snälla känner du? några
Vad såg du senast på tv? har ingen tv
Senaste köp? russin
Vad har du dåligt samvete för? ingenting
Vad har du för skor? många
Vad har du på dig nu? underställ vindbyxor luvtröja, vinterjacka, mössa
Vilken musik har du lyssnat på idag? Jay Sean
Skulle du säga nej till sex idag? idag.. vem frågar?
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej
Vad heter dina kusiner? obama
Är du feminist?
Vad drack du senast? te
Gillar du att laga mat? sometimes
När sjöng du senast? nyss
Håller du det städat? svår fråga. just nu ja. fast nej. för hundarna tar med all sand och lera in.
Vad gör dig lycklig? mycket . ....

2 kommentarer: