torsdag 16 april 2009

helt plötsligt är vi alla tjuvar!

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i? ingen
vad tycker du om kärlek? kärlek är viktigt. jag älskar mina hundar!
när kramade du någon sist? mirjam igår
saknar du någon speciell person? ja
har du svårt för att bli kär? ja
när kysste/hånglade du med någon sist? 6 veckor sen
ångrar du det? hell no!
är du singel? jag är brun
när fick du senast en komplimang? igår
har du hånglat med någon av samma kön? tammeklån typ 8 år sen

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej
hånglat med någon riktigt ful? nej
hånglat med fler än 50 pers? haha nää
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? jag gör aldrig något dumt
gjort något du verkligen ångrar? ångrar ingenting
varit nykter på nyårsafton? ja nu senast var jag nykter
åkt ambulans? ja jag är ambulansförare
gjort något olagligt? vem bestämmer vad som är olagligt?
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? ja
skämts över dina föräldrar? nej jag skäms aldrig, särskilt inte över någon annan
skämts över dig själv? nej
sagt jag älskar dig och menat det? nej, aldrig faktiskt
tar du droger? finns det någon som svarar ja på denna fråga?
varit kär? hm..
har du varit kär i någon du inte haft chans på? nä jag har chans på alla.
är du ensam nu? zid ligger på mina fötter
vill du gifta dig? ja
vill du ha barn? så småningom

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? iih. förutom zelda och zid så måste det ha varit fan så längesen. jag minns inte.
såg dig gråta? samma svar som ovanstående
fick dig att gråta? kom inte ihåg ffs!
du delade en drink med? gleb. i december, liquer 43 med mjölk
du gick på bio med? siz och emma
skällde på dig? ixi och arissa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? ja
pussat någon? zelda och zid, till min ära!
köpt någonting? ja fy fan!
sjungit? ja
saknat någon? verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar