lördag 4 april 2009

stackars hundar?

skulle inte tro det . eller iaf inte stackars zid. snarare stackars mig.

eller vad skulle nån tycka om att knappt ha sovit på en vecka för att ens hund är så jävla kåt så han sitter och gnäller nätterna i ända, och som tuggar sönder allt som kommer i dens väg.

förresten i morse var jag jävligt pist på zid, varpå jag dödade han lite tills han blev tyst. och gissa vad som händer? då plötsligt börjar mammas hundar skälla och ha sig och det hjälpte verkligen inte att gömma sig under täcket heller, så jag dödade dom också men då var jag redan uppe och sprang ..

så, jag längtar verkligen efter våra får! jag ska vara så bra kompis med dom, och behandla dom så bra! men helst inte krama dom så mycket.

nu ska jag och malin umgås lite med snön och naturen, så trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar