torsdag 1 juli 2010

REGN OCH ÅSKA (en kille i diket)

nu åskar det och zelda och zid skakar och försöker krypa upp i mitt knä vilket inte är så lätt då jag har datorn i knät. sällan har jag känt något vibrera så mycket.          

på tal om åska, då jag körde hem från stan såg jag en cykel och en människa i diket efter E4 men körde fort så jag hann inte stanna., körde vidare till fällbacken där jag vände och blev väldigt förvånad (tro det eller ej) då en kille med hatt lagt sig med en filt för att sova. i diket. efter E4. nåväl, allt väl om det inte hade varit för att det nu åskar, blixtrar och ösregnar. fråga mig inte varför jag har igång datorn.
Varför låg han då i diket? antagligen hade han trampat på för hårt och blev nog så trött så han bestämde sig för att ta sig en tupplur.

Nu har man sett eclipse och måste erkänna att jag är liiite avis på bruden som har både en varulv och en vampyr. dock så har jag två varulvar i sängen men dom är så rädda för åskan så mycket tillbodyguards är dom inte just för tillfället. kanske måste jag stänga fönstret nu det känns som att det regnar in rätt ordentligt. fast det är lite äckligt att sova med stängt fönster, det gär jag endast om det är kallare än -7 grader.

Än en gång, stackars kille som ligger ute och sover i diket just nu för det regnar inte lite.

Vi tog tillfället i akt och åkte inlines i morse, satan vad zid kan trava fort. har aldrig varit med om dess like.  zelda travar bara så fort hon kan men det är ungefär halvfart av vad zid kan. dock så galopperar hon rätt fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar