tisdag 6 juli 2010

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jag är absolut tvingad till att simträna min bordercollie, enklast vore väl om det var zelda som skulle simtränas för hon simmar på utan problem. nu har zid haft det problemet att han älskar att ligga i vatten men går inte ut längre än tills han bottnar. EN gång har jag släpat ut honom i sele och släppt så han fick simma tillbaka. men badkruka som man är så har det hänt bara en gång. förra året.
VÅTDRÄKT tänker jag då men har iaf inte fått tummen ur. så mycket badkruka är jag.
hur som helst promenerades och hoppades det mellan stenarna på strandkanten, och jag trodde faktiskt inte mina ögon då jag såg zid simma tio meter ut i havet, bara så där! och jag svär i typ två timmar!
öööverlycklig säger jag bara. slippa bada med hunden och istället promenera på strandkanten och gissa om han gillar sin nya hobby ! YES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar