fredag 9 juli 2010

Mina stora kärlekar

  Bilden på Zids tänder är ett resultat av att jag försökte få kort på hans avslagna tänder på underkäken, men då tungan bara hängde i vägen fick han blotta överkäkens tänder istället vilka är hela och fina.
Zelda imponerar med sina svällande muskler och sin ascoola mohawkfrilla. Hon har även tuffat till sig en hel del så Zid fick inte vinna dragkampen en enda gång. Essi gjorde ett desperat försök att få vara med och vinna dragkampen men hon insåg ganska snabbt sina begränsningar. Som tur är för min del så har Zid lärt sig att han kan simma utan att drunkna så jag slipper bada. 

3 kommentarer:

  1. MEH, du kan ju inte ha en bild på Essi där du skriver dina stora kärlekar.. folk kanske tror att du har fått henne!!
    du stressar mig att klämma ut ungen så jag kan sno tillbaka min hund!;P

    SvaraRadera
  2. asociala mohawk hahahaha

    ses i furu!

    SvaraRadera
  3. ????mina stora kärlekar,vrf är inte jag med på bild???:( /fadji

    SvaraRadera