torsdag 29 oktober 2009

update

regnet oser ner fortfarande. vilket faktiskt inte gor sa mycket, vi har hunnit ha ca 2 dagar med uppehall och det har varit helt underbart ! verkligen otroligt vacker natur.

pa lordag aker vi till chile, tydligen till nan piratstad! tror jag. det kommer att bli coolt. sen hoppas jag verkligen att det kommer att bli av, varat valsafari da vi kommer tillbaka fran chile.

grattis mamma som fyller ar i morgon! jag tror att det var 27 ar.

jag har hunnit se manga cowboys, riktiga cowboys! alla djur gar pa losdrift.

sluta ata kott fran djur som star instangda.

alla hundar ar losa, och kompisar med varandra. varfor tror vi att vi har sa bra djurhallning i sverige? jobbigt men skont att inse laget.

3 kommentarer:

  1. Tack Anna! Ja, 27 blir jag...snart har du hunnit upp mej. I dagens norra står det "hedra älgen ta en köttbulle"! Snacka om sjukt när man tycker att man hedrar älgen när man äter upp den....Det borde stått "hedra älgen låt den leva"

    SvaraRadera
  2. Låter inte helt fel, vi har haft rätt så mycket regn här hemma också så jag antar att värme och regn ff är att föredra mot regn och nollgradigt. Fortsätt uppdatera nu :)

    /Linda

    SvaraRadera
  3. ahh, valsafari?! ooocoolt!
    ni två 20+are är ju helknasiga. fattar ni inte att jorden skulle övertas av älgar om ingen sköt dom? och jag menar, värt att skjuta bara föratt skjuta, lika bra att äta upp dom så har dom inte dött förgäves!

    SvaraRadera