söndag 4 oktober 2009

snö o smörgåstårta

TYKO





















har beställt smycken med camilla nu, kommer att bli spännande! camillaspyssel.blogspot.com












var på kalas idag hos kära syster C, som bjöd på fika och smörgåstårta (jag fick en alldeles egen vegetarisk) smarr!












jag välkomnar snön, och längtar tills skidorna åker fram för i vinter ska zid få dra riktigt mycket!












just i denna stund är det exakt två veckor och två timmar tills mitt plan lyfter mot buenos aires. spännande!












i fredags fick jag för mig att åka till kusin i umeå som läser kriminologi vilket jag tycker låter ascoolt, men tydligen var det inte lika coolt som det låter.












åh vad duktiga agilityhundar jag har även, tråkigt bara att jag inte hade anmält till tävlingen igår!












mina nya skor fick följa med på balzac igår, men fy fan i helvete så ont ja hade i fötterna på slutet. nästan så jag klämde fram en tår fast jag lyckades inte riktigt!


om det ser konstigt ut mitt blogginlägg så är det inte jag som är cp det är bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar