torsdag 1 oktober 2009

skoteroverall och får och tomater

Igår var vi hos Elmer igen och vallade !
SÅÅÅÅÅ FUCKING JÄVLA NICE! det pirrar i hela kroppen då jag tänker på valla får ! iiiiih...
och enligt min åsikt så har zid varit jätteduktig! och jag också för den delen. Jag vill ha får.

Nu ska jag ut och cykla, det är minus två grader så fram med skoteroverallen (jag lovar jag ska lägga ut en bild på den sen).
'
Min skoteroverall har följt mig sen jag gick i 7an, alltså snart tio år. Den värmer fortfarande lika gott <3

zelda är den glupskaste hunden jag känner. nyss tjuvade hon och åt upp några av mina hemmaodlade tomater, som stod på bordet... TOMATER? Även så plockar alla hundar (utom lazy för hon är för gammal) äpplen från äppelträden och äter äpplen så att dom får typ nästan diarré.

Jag jobbar tre och en halv dag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar