onsdag 24 juni 2009

- vilken lunch är godare, fiskgratäng eller viltskavsgryta?

- det vet jag faktiskt inte

- men vilken är godare?

- jag vet inte

- men säg då, du måste ju säga vilken som är godare!

- jag VET inte, för vi käkar lunch vid 15!

(tycker alla förresten som jag ? det vore jobbigt)



det är inte bara en idiot som verkar tro att vi käkar lunch före kl 11, och dessutom att vi även skulle smaka på ALLA luncher!
Och folk som undrar hur fasen man kan servera mat utan potatis eller pasta (GI), sen när man försöker förklara blir man dumförklarad, så nu dumförklarar jag alla dem tillbaka!
Och folk som, när dom fått veta att man är vegetarian, frågar; men visst äter du fisk? kyckling då? kan du bara smaka på den här oxfilén? tack, jag vet hur oxfilé smakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar