fredag 5 juni 2009

cool, eller ?

okej, nu tycker säkert folk "men du då, hur cool är du? som bara skriver om zelda och zid."

men, då får folk tycka det!
Jag ÄR sveriges största hundnörd och jag står för det, och om jag var tvungen så skulle jag bo i en container med mina hundar.

för det jag tänker skriva om nu handlar om hur ocoolt vissa grejer är. jag bryr mig inte om andra egentligen, gör vadfan ni vill men just nu i denna stund (kanske inte om 5 min) så känner jag att jag måste.


Min lista på ocoola saker:

Skylla på andra när man själv står för felet.

Inte ens säga tack när nån gjort en tjänst.

Tycka att en människa är mer värd än en ko för att människan kan köra bil.

Visa sig för världen i underkläder.

Att jobba mer än man vill.

Dom som tror att dom är bättre än nån annan för att dom har ett visst yrke.



oj, en sak som även är jävligt ocool är att jag måste dra nu.
jag skulle kunna fortsätta på min lista senare men jag tror inte jag är i rätta "modet" då, utan bara just nyss. inte ens nu.

måste bara förgylla detta inlägg med en bild





sakna snön

1 kommentar: