söndag 4 april 2010

VARNING FÖR SJUKA HUNDAR - kom inte hit

I förrgår tyckte jag att Zid var ovanligt slö, ändå lät jag honom springa i flera timmar. Igår även. Zelda har varit som vanligt, tills igår då båda hundarna började hosta så dom nästan kräktes. Mest troligt har dom feber också. Ingen av dom väckte mig i morse som dom brukar, utan jag vaknade tio i ett av att Hoda ringde och undrade varför jag sov fortfarande. UPP Å HOPPA NU SKA VI UT, sa jag till hundarna, men dom bara muttrade och ville inte vakna alls. Stackars små. Då gick jag istället ut och försökte hjälpa Röda Faran aka Långben att tina fram. Jag skottade och skottade och så här långt hade jag hunnit typ efter en timma.




Den här bilden är inte från idag så jag har inte plågat dom alls idag.
Harpalts tassavtryck :)










Man kan fortfarande klicka på länken och rösta för att rädda vargarna, en gång per dygn.
http://gemensamstyrka.se/ide/stoppa-slakten-pa-vargen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar