torsdag 1 april 2010

hockey?

alla ser hockey. ALLA! utom vi, hundarna och jag. Johanna har åkt från stockholm för att se hockey i skellefteå. (?) jag orkar inte ens trycka på tv-knappen för att se. fast kanske jag borde. jag gillar inte ordet "borde". det känns förlegat liksom.

vi har sprungit en timme och cyklat en mil och nu ligger ett av kräken och sandar ner min säng. på MIN SIDA av sängen dessutom. annars håller han sig alltid på sin egen. zelda fattar allvaret iaf och har dampit ner på golvet.

jag vill så gärna att zelda ska ha sin tävlingsfrilla i sommar igen, men för det behövs en rakapparat, och av mamma får jag inte låna någon ( hon har tre st ). det hade varit skönt att klippa zid också med tanke på all sand och på att det kan bli ganska varmt för dom små på sommaren. då är jag bara rädd att nån ska anmäla mig för vanvård för att zid är ett skellett. för det är han ju, men han får mat, mycket mat. han får mat för en hund på +60kg, och lillen väger bara 20.

Hundvalpen som jag bokat får jag hämta på söndag och jag hoppas bara att sötnosen inte blir uppäten av mina två monster, men det går säkert bra =)Det är han längst till höger på bilden.

nog om allt.

4 kommentarer:

  1. jag ser inte heller hockey tjoho vad vi är bra!

    SvaraRadera
  2. Va fan, köper du en till? :)
    /coz

    SvaraRadera
  3. Inget hockey här heller,och jag borde inte se det heller!
    Nämen en till vovve jag tror också det kommer gå bra:)

    SvaraRadera
  4. april, april din dumma sill...

    SvaraRadera